29 Haziran 2011 Çarşamba

Bağımlılığın Psikolojik Anatomisi

     Selamlar canlarım. Bir tıp doktoru edasıyla şu an burada bağımlılığın aslında psikolojik bir şey olduğunu kanıtlayacağum. Beni seçtiğiniz için hepinize teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim eheh.

     İnsanın bağımlılığının aslında içinde bir yerlerde çektiği bir yalnızlıktan geldiğini ortaya atıyorum ve düzensiz biri olduğum için onu ortadan da kaldırma zahmetine girmiyorum. İnsan, sigaraya bağımlı olur. Çünkü, sigarayı bıraktıktan sonra yerine koyacak bir şey bulamaz. Tamam 10 yıl sigara içersen bağımlı olursun agacım o ayrı mesele, fakat en az 5 yıla kadar garantisini veriyorum.. Bağımlı falan olmazsınız canlarım. 5 yıla kadar röntgenlerde bile çıkmıyor sigara içtiğin, Allah aşkına bağımlı olabilir misin? Başım ağrıyor ama benim? Olum psikolojik lan, valla bak, güven bana. Bağımlıyım laaan. Uzayıp git şuralardan. Kendi kendine triplere girme. Bağımlı olunca havalı falan olmuyorsun canım.

     Bu olay sadece sigarada geçerli değil tabii. Alkole bağımlılık da aynı şekilde. Alkolü zaten insan 2 nedenden ötürü içer; 1- Gerçekten eğlenmek için. 2- Hüznünü, kederini alkol yoluyla içinden def etmek için. Ki bağımlılık olgusu da bu 2.sinin gerçekten işe yaradığı zannedilerek ortaya çıkan bir şeydir. İşe yaramadığı gibi, zamanla senin de bağımlı olduğunu sanmana sebep olur.

     Tabii bağımlılık dediğimiz şey sadece zararlı maddelerde geçerli olan bir alışkanlık değildir. Zaten bağımlılık aslında sadece bir alışkanlıktır. - Esrarı tenzih ederim eheh. - İnsanın alışkanlıklarından, ritüellerinden kurtulması kolay bir şey değildir tabii. Misal İlluminati hayvanları her yerde bir ritüel gerçekleştiriyor, biz fark etmesek de adamlar buna devam ediyor ve devam edecek. Neyse bu alışkanlıklardan kurtulmak pek de zor bir şey değildir. Başka bir alışkanlık bularak yok et demiyorum. - Ne lan bu eski sevgiliyi yeni sevgiliyle unutmak mı? - Fakat kendini o alışkanlığa karşı oruca sokarsan bir müddet, sonrasında onun alışkanlıktan ibaret olduğunu bir bağımlılık olmadığını da kendine kanıtlarsın. Sonra ne halin varsa gör, istersen devam et yaptığın şeye. Fakat bağımlılık olmadığı bilincine vararak. 

     Yalnız tıp doktoru edasıyla dedim de ulan hiçbir tıp terimi kullanmadım ki. Bekleyin şimdi afilli bir cümle geliyooor: Otrivin bağımlılığının tıptaki adı, Rinitis Medikomentoza. Kurtulmak için Oral Dekonjestana başvurulması gerek. - Oral görünce hemen sapık anlama hayvan herif! - 

     Neyse bu kadardır diyeceğim, hadi öpüldünüz canlarım, cigerlerim, bir tanelerim, nur topularım, kar tanelerim, yağmur damlalarım. Mucaaks.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder