19 Haziran 2011 Pazar

Merhabalar Canlar

     "Anormal durumlarda anormal tepkiler vererek normal dengesini korumaya çalışıyordu." güzel söz dimi? İskender Pala reyizz Katre-i Matem'de böyle diyor işte. Dengenin sağlanılabirliğine böyle değiniyor. Aslında çaktırmadan her durumda dengeyi sağlamanın zor bir olay olmadığını alttan alttan veriyor sayın okuyucu ahalisine. Tabi bunu anlayabilene... Aslında ne kadar basit bir cümle değil mi? Bundan neler anlaşılabilir de hayal gücümün ötesine gitmeyeceğim ben günümüz gençlerinin bilhassa benim de kullandığım bir sözcük öbeğine değineceğim:
     Fuck ya*. Küfür ettim asın beni, vurun kellemi! Aslında bunu doğru yerde kullanabilirsen o kadar derin anlamlara sebebiyet verir ki sen bile şaşırırsın. "Lan oha ben bunun bu anlama bürüneceğini anlayamamıştım oluuum." dersin ve senden beklenmedik anlamları vermiş olursun. Ne diyorum ben? Bilmiyorum valla. Neyse zaten deneme amacı ile yazıyorum bu yazıyı da. Tumblr'im var canlar benim ama blogspot'u da deneyeyim dedim. Öyle işte. 
     Yazımı noktalarken diyorum ki Kimbra'yı dinleyin. Haydi öptüm.

*: Yıllar sonra gelen İngilizcesi ile değiştirilen sansürü.

7 yorum:

  1. Blogun ilk zamanlarında insan kendi kendine konuşuyormuş gibi hissediyor di mi? İlk yazımı okuyunca müstehzi bir gülümseme doğar dudaklarımda. "Kimsenin bir şeye dediği yok, soruyorlarmış gibi uzun uzun anlatmışım bir de" diye düşünürüm.

    Hani bilsek senin de nasıl başladın blog yazmaya, nasıl farkettin yazmayı sevdiğini? (Bu cümleye hem anlatım bozukluğu hem de noktalama yanlışı sakladım. Bakalım bulabilecek misin son összede hehe)

    İskender Pala'nın cümlesini de sevdim. Anormal durumlarda normal tepkiler verirsen anormal olur zaten diyerek bir türevini üretiyim bu cümlenin =)

    YanıtlaSil
  2. Evet, biraz kendi kendine konuşuyormuşsun gibi. İstatistikteki artışları gördüğünde "YİHU" sevinçleriyle kendini mutlu ediyormuşsun gibi. Ki, trafik artışı hala mutlu eder. Ne yani, takipçi edindim diye o çocuksu heyecanımı koruyamayacak mıyım? ehehe.
    Aslında bu yazıyı sırf deneme amacıyla yazmıştım, ben ilk Tumblr'da takılıyordum. Kİ, orası da Twitter'ın geniş kapsamlı hali. Neyseciğime. Çok yakın bir arkadaşım blog açmak istiyordu, ona tumblr açmıştım; ama blogspot'u da denemek istiyordu. Ve ben de, ona açarken ayriyetten kendime de açarak bir iki şey saçmalayayım demiştim. Ki, cidden gereksiz konuşmuşum. ahahaha. Bunları yazarken bu kadar uzun zaman burada tıklatmayı düşünmüyordum açıkcası. Sadece, deneme 1-2-3 yazmaktansa bunları yazmak daha doldurucu gelmişti. ehehe.
    Ben önceden şarkı sözleri, şiirimsiler falan da yazıyordum. Sonra, bilmiyorum ki, öyle düz yazı da deneyeyim dedim. Ki, kelimelerle oynamayı zaten her zaman severdim, severim, seveceğim... Bir sebebi yok aslında. Sadece daha elle tutulur şeyler yazmak istedim herhalde. Bilmiyorum, okul sınavlarındaki performansım hocayı, sınıfı ve beni de etkilediği için belki. ehehe. Bilemiyorum.
    Senin türevin daha da bir canlandırdı konuyu. Ve şu an, bu konuya yorum atmanla şunu fark ettim ki: Ben bu cümlenin geçtiği kitabı 2 kere bitiremediğim için şu an 3. başlamamdayım ve pek sık okuduğum da söylenemez. ahahaha. 1 yıl sonra, araya bir ton kitap koymuş olsam da, hala aynı kitaptayım. VAY. Bu acı oldu. ehehe.

    YanıtlaSil
  3. Okundukça pek bir mutlu oluyor insan =)

    Ay onu ben de çok yaparım. Aynı kitaba 4 kez başlayıp bitirememek şu anki rekorum. Ama artık o kitap bitmeli ki bir daha başlamaya katlanamayabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Doğru. Trafik artışı, tebessüm sebebi. ehehe.
    Ben bunu bir tek bu kitaba yaptım ve şu an bu kitabın lanetli olduğunu düşünmeye başladım. ehehe. Çünkü, yine okumayı bıraktım. Ki, ben bunu yapmaktan hiç hoşlanmam. AMAN TANRIM! LAnetlenmişim. ehehe.

    YanıtlaSil
  5. Üşenmeyip buralara kadar gelip bu yorumu bana yolladığınız için teşekkürler öncelikle. Bu cevabımı belki bir daha hiç görmeyeceksiniz, bakmayacaksınız bile; ama olsun. Ben mutluluğumu, bu projeye beni de dahil etmiş olmanızın sevincini yaşadığımı belli etmek isterim. Çok şekersiniz. Teşekkürler tekrardan.

    YanıtlaSil
  6. oldies but goldies :) bir ghost rider'ın doğumu. kaybolup gelen yanii :) vampire diaries :)

    YanıtlaSil
  7. Vampire Diaries izlemedim ama ghost rider konseptine de uygun bir yazar değilim herhalde ya ahaha geçmişe dalmışsın, selam!

    YanıtlaSil