29 Temmuz 2011 Cuma

Kitap Yazmak Vardı

     Parayı kırmanın yolu; akıcı, güzel ve mistik bir kitap yazmaktan geçiyormuş ben bunu anladım şu son günlerde cancanlarım. Fakat eğer ben bir kitap yazmaya kalkarsam tasvirlerim Mai ve Siyah düzeyince veyahut Sergüzeşt abartılığında olacağından insanlar kitabı ilk sayfalarından sonra kapatabilirler. Bu onların kaybı olur, kalemime de güvenirim aslında. Betimleme yapmayı seviyorum işte ne yapayım? ( Kitap yazmadan tribe giren kızın dramına hoşgeldiniz, patlamış mısır servisimiz birazdan başlayacaktır eheh. ) Bir ortak bulup kitap yazmak lazım lan. Bir ilke imza atıp 2 kişi birden kitap yazacam, paramı da paylaşırım olsun yeter ki karşımdaki de en az benim kadar içinde bir yazar ruhu beslesin. Belki ciddiyim, taşşakolas bir şeylerden bahsetmiyorum. Öyle karşımda mal mal gülme. Betimlemeyi sevsem de bunu kenara atıp bir kitap yazmak lazım. Şu son 1 yılda aldığım kitaplara baktığımda her beş kişiden biri en az bu kadar kitap alsa ve aralarında aynı kitabı alan on kişiden üç kişi çıksa of off lan o yazar parayla amuda kalkmaz, tuvaletinde peçete kalmadığında onu münasip yerlerine temizlemek için de kullanabilir.


     Zaten size bir şey söyleyeyim mi, bu ülkede bir yerlere gelmek istiyorsan ya topçu olacaksın ( bana uymuyor be ) ya popçu ( alınmayın rakçılar sizde de iş var ) ya da şöyle adamakıllı bir yazar olacaksın ya da kadınakıllı. Kadınakıllı olayım ben en iyisi. Yanıma da bir ortak bulayım ohh maaağy gaat. Ortak fikirlerle ortaya çıkacak cennete siz bile şaşıracaksınız. Evet evet! Bekleyin beni. Bizi. Kimse o ikinci tekil şahıs. Gel beri. Buradayım. Yazak birlikte bir kaç kelam, sunalım bir yayın evine. Temiz gibi ya da gri tonlarında bir karmaşadan ibaret sanki. Neyse " Hele bir geeel " diyorum ve Kavak Yelleri kıvamında sıvamaya başladığım yazımı noktalıyorum. Öperem sizi. Muciaağks.

NOT: Bir de Hilal Cebeci tarzı açılıp saçılarak para kazanma metodu var onu unuttum. Hee bir de torpil ile. O yöntemlere de fakınız offunuz. Malınız, yanınız, sikatereyınız diyorum.

Bu arada kitap yazmaktaki amaç para kazanmak olmamalı, tabi ki ciddi değilim. Kitap yazmak, bir şeyler yazmak bir sevdadır. "Bir efsaneydi efsaneydi senle beraber olmak..." diyebilirim.



Kraken ile Jack'in gemisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder