3 Temmuz 2011 Pazar

Torrent Varsa Hayat Güzel

     Mutluluğun resmini tasvir edemesem de mutluluğun programını sizlere söyleyebilirim: µTorrent. Veyahut Azerus Vuze. Yahu benden de tam bir reklamcı olur eheh. Sloganlarımı yirim ben. Neyse. Bu torrent denen dünya harikası sayesinde film arşivime filmler kattım, film arşivlerinin amudunakalktık! Affedersiniz tabirim ağır geldiyse öyle ama eheh. Fakat her şerde bir hayır olduğu gibi her hayırda da bir şer vardır öyle değil mi? Değilse de olsun lan bundan böyle eheh.

     Bazen bu can ciğerim kuzu sarmam torrentlerimin inme sürelerini 1 hafta olarak belirleyebiliyor. Abartıyor yani bildiğin hayvan. Eşler ve ortaklar çok olsa da millet o filmi indirmediği sürece, ben indirirken benim indirme sürem de uzatıkça uzuyor. Bazen sonlarına doğru indirme bile duruyor. Sonsuzluğa doğru depar atıyor yani bileceğiniz indirme süreleri. Adamlar beni başkalarına bağımlı yapıyor laaaan, tamam arşive arşiv kattık fakat yapmayın cancağızlarım böyle. Benim gibi sürekli indirme müşterisine böyle yapmayın eheh.

     Şimdi okuyan diyecek ki: Korsan lan bu! Yaptığın korsancılık kızaaam. Ya şimdi ben bir Johnny Depp gibi korsan olamadım; ama o filmi izledikten sonra işte deniyoruz be agacım, çaktırma bozma işte. Tamam iğrençti durun bir harakiri yapıp geleceğim. Git--tim beeeeen.

6 yorum:

  1. Aman tanrim yoksa birda seydemi var bu yazilarda illuminati miydi neydi o :)

    YanıtlaSil
  2. He ilk yazılarda, geçen yıl bir ara taktığım zamanlardan kalma vardır hafiften. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh hemen seni kutsuyorum .beyza yi okuyorum bir gözüm elimle kapali:)

      Sil
    2. Ayyy, kutsanmışım artık desene? ehehe.

      Sil
  3. Yataga üç bej adim atip gidecekken teknoloji lahikası aziz ipadimda ufak tiklama sonucu yorumunu görurüm.icim elvermez beynim dur demez amanda aman nidalari atmak ister hislerim,kutsanmis ruhuna slm ederim:)
    Oturumu kapatmisim ben depresif polyanna:)

    YanıtlaSil
  4. ahahaha. Hislerine birazcık da Polyannalığını katman dileğiyle Depresif'çimm.

    YanıtlaSil