19 Ağustos 2011 Cuma

At Gözlükleri Sorunsalı

     Filozoflar, düşünürler ve daha nice karakterler insanı ayırdı bir sürü gruplara. Aslında ayrımcılık taraftarı değilimdir, fakat bir kesim var ki onları ayırmazsak kendimizden o zaman biz de hayvan olarak kategorize edilmiş oluruz. Tamam hayvansal dokulara sahip olabiliriz fakat hayvanlarla aynı şeyleri paylaşmaya ne gerek var ki canım şimdi? Aramızdaki o " zeka ve mantık " çizgisini korumalıyız dimi? Ben " At gözlüklü sapiensler " olan gruptan bahsediyorum. Onları şöyle ayırıyorum kenara, köşeye, kuytulara. Bu yazımla belki biraz mantalite harakirisi yaparlar. Düşünce sistemlerini resetlerler, biraz da format atarlar fikirlerinin kapladığı alana.


     İnsanlar arasında çıkan savaşlar yetmedi, bir de atlarla insanlar arasında savaş çıkacak şimdi. Hayda! At gözlüklü sapiensler, ne yaptığınızın farkında mısınız? Gözlükleri atlara vermeniz gerekli artık zekası boşluktan ibaret olan mahlukatlar! Sonra insanlık at soykırımı yaptı diye vicdan azabı çekecek. Of lan. Bunları gördükçe içim acıdı. Tepkimi koydum ben de. Kaç gündür atlara gözlükleri geri verelim diye oruç tutuyorum. Bakalım, sonuçlarını bekliyorum ehehe. 


     İnsan hayata tek ve minnacık bir pencereden bakarsa mutlu olamaz ki zaten. Doğamızda var, her zaman daha fazlasını isteriz. Minicik bir pencere neyimizi tatmin edecek? Neyini tatmin ediyor, söylesene düz mantık? Onun yerine git güzel bir güneş gözlüğü al. Daha çok yakışır eminim bir at gözlüğünden ziyade ehehehe. Bir gün insanlar hayata bakış açılarını 120 dereceye kadar genişletebilecekler. 10 dereceden 50 dereceye de çıkarırlarsa kafidir aslında. Bilinç altlarına dışkı fırlattıklarım, artık gözlerinizi açın biraz daha. Işık kamaştırıyor diye karanlığa kaçmayın hemen. Düşünün, tartın, yanlışsa değiştirebilin. Kölelik kalktı, fakat insanlar hala düşüncelerin kölesi olabiliyorlar. Yazzuk lan. Bu nüansı kaçırma cancağızım. Yoksa... At... Neyse kötü sözü yapıştırmayacağım yazımın sonuna. Gayet düzgün bir üslupla yazdığım bu yazıyı, usturuplu bir şekilde sonlandırıyorum. Öpüldünüz.

2 yorum: