29 Mart 2012 Perşembe

Teşekkür Postu

     Selamlar sayın bloggers. Kirpiklerini mürekkebe batırıp da kağıt yokluğunda klavyeye tıklatan çilekeş yazardaşlarım. Heyoo. Nassınız? 


     Uyarı: Bu yazım normal yazılarımın kulvarının bayacana bir başka taraflarında olacak. Zaten kısa bir şey olacak. Teşekkür babında. Fatmacan' a. Öhöm.


      Bundan aylar öncesiydi, film yorumlarıyla fikirlerime fikir katan, kimi filmleri izlememe vesile olan Fatmacan 'ın blogunun 1. yılıydı. Bir çekiliş yaptıydı. Kazanana sinema dergisi hediye edecektiydi. Hemi de 1 yıllık aboneliktiydi. Ben de bir şansımı denedimdi. Bir bakış fırlattımdı. Aman! Kazanmıştımdı a dostlar. O hep duyduğum " şanslı iki kişinin " bir tanesi de bendim yahu. Vayt dedim. Zaten sinemaya karşı ilgim yüksek yüksek tepelerdedir bir de bu dergi şeysi mutluluğuma mutluluk katarak mutluluğun karesine dönüştü adeta. Küpüne belki. Köküne değil ama, orası kesin.


     Zaten film yorumlamalarıyla bana yeterince katkıda bulunuyordun Fatmacanım, bir de bu dergi olayı işin tadı, ekleri, waffle, dondurması oldu bir yerde. Çok da güzel oldu. Teşekkürlerimi en içten dileklerime bloguna doğru yolluyorum. Çokça da öpüyorum. Ve film yorumlamalarını da seviyorum be. Bu dergi sınava 3 gün kala uğur getirsin bana, her ne kadar azcık gecikse de sorun etme hiç, bak böyle daha anlamlı oldu. Sınava totemim olsun bu. ehehe.



İğrenç bir çekim ama olsun. Baksana kadraja sığmamış bile dergi tümden. Peeeh. Çekimime tüküreyim. Neyseciğime, teşekkürler efenimm. Güle güle okuyayım ben. 

4 yorum:

  1. Bak yaa çok duygulandım ben :) Takip edip okuduğun ve yorumlar yazdığın için asıl ben teşekkür ederim :) Sınavda şimdiden başarılar. Pazartesi günü nasıl geçti diye sormayacağım, istersen sen yazarsın diye bekleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  2. Düşünceliliğin için ben teşekkür ederim. Duruma göre artık yazabilirim de yazmayabilirim de. ehehe.

    YanıtlaSil
  3. içindeki kartları asıyosumusun duvara filan.
    :)
    hımmm hiçbir film yazıma yorum yapmadın ama.
    demek ki fatmacan yüzündenmiş.
    aferin ona.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Yok yok, asmıyorum. ehehe.
    Yapmışımdır yalnız. Bence yapmışımdır, evet.

    YanıtlaSil